8 zasad dla kobiet aby efektywnie palić tkankę tłuszczową

1. Nie bać się hipertrofii. Więcej mięska, gwarantuje skuteczniejszą redukcje!

2. Nie robić głodówek i diet typu 1000kcal. To tylko metoda na popsucie zdrowia a nie redukcję tkanki tłuszczowej. Dobrze dobrany ujemny bilans jest kluczem do udanej redukcji.

3. Mieszać trening siłowy, metaboliczny i umiejętnie stosować systemy energetyczne.

4. Nie używaj wagi ciała jako wyznacznika skuteczności redukcji. Mierz regularnie obwody i fałdy tłuszczowe.

5. Zanim zaczniesz redukcje, zadbaj o zdrowie i regulacje hormonów. Nie stosuj też diet, które mają tendencję do “psucia hormonów”.

6. Korzystając z diety nie patrz tylko na kalorie, ale też na jakość produktów. Jednak, nie można też popadać w skrajność i zamykać się tylko na produkty “bio”.

7. Urozmaicaj trening siłowy. Nie stosuj tylko jednej metodyki, czy to kulturystycznej, czy też trójbojowej. Dodaj elementy dwuboju, treningu strongman, czy kettlebell.

8. Zadbaj o sen i regeneracje. Suplementy w tej kwestii też mogą być pomocne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *